Novartis Poland
Published on Novartis Poland (https://www.novartis.pl)

Strona główna > Printer-friendly > SUMMER CAMPaign - konkurs dla studentów

SUMMER CAMPaign - konkurs dla studentów [1]

Medicine [2]
Regulamin konkursu [3]
Zarejestruj się już dziś!
[4]

SUMMER CAMPaign at Novartis

Jesteś osobą kreatywną? 

Interesujesz się problemami społecznymi i kampaniami edukacyjnymi?

Wystartuj w konkursie i wykreuj nową odsłonę kampanii „Odpowiedź masz we krwi”.

Zarejestruj się już dziś i do 25 września prześlij swój projekt w formie prezentacji PowerPoint (pptx), PDF lub innej, wraz z kosztorysem, harmonogramem i zgodnie z regulaminem konkursu.

Wygraj:

  • nagrodę pieniężną w wysokości 4 000 zł brutto!

  • 20 000 zł brutto na realizację Twojego pomysłu* [3] 

  • możliwość płatnego stażu w Novartis Oncology* [3] 

Na czym polega projekt?

Twoim zadaniem jest stworzenie koncepcji kontynuacji kampanii „Odpowiedź masz we krwi”, która obejmować będzie pomysł na szeroką akcję komunikacyjną. 

Założenia kampanii:

„Odpowiedź masz we krwi” to kampania edukacyjna poświęcona chorobom krwi i szpiku, w tym nowotworom hematologicznym. Celem inicjatywy jest upowszechnienie wiedzy nt. chorób krwi i szpiku kostnego, ich niespecyficznych objawów, przebiegu i metod leczenia. 

Partnerami Głównymi kampanii są Polskie Towarzystwo Hematologów i Transfuzjologów, Polskie Towarzystwo Onkologii i Hematologii Dziecięcej, Instytut Hematologii i Transfuzjologii oraz Stowarzyszenie Hematologia Nowej Generacji. Partnerem Społecznym kampanii jest Polska Koalicja Pacjentów Onkologicznych, Partnerami Medialnymi portal hematoonkologia.pl oraz Głos Pacjenta Onkologicznego. Patronat honorowy nad kampanią objęli konsultant krajowy w dziedzinie hematologii – prof. dr hab. n. med. Ewa Lech-Marańda, konsultant krajowy w dziedzinie medycyny pracy – lek. Paweł Wdówik, konsultant krajowy w dziedzinie geriatrii – prof. dr hab. med. Tomasz Kostka. Inicjatorem kampanii jest Novartis.

Intencją Partnerów kampanii jest poprawa wykrywalności chorób hematologicznych poprzez edukację nt. objawów i istoty wczesnej diagnostyki w powodzeniu terapii oraz upowszechnienie morfologii, jako jednego z podstawowych narzędzi diagnostycznych. U podstaw kampanii leży przekonanie, że choć choroby krwi i szpiku kostnego mają różne przyczyny i objawy, łączy je jeden wspólny mianownik – nieprawidłowości, wykrywane w morfologii krwi obwodowej.

Kampania obecna była m.in. na Kongresie Medycyny Rodzinnej, Zjeździe Polskiego Towarzystwa Hematologów i Transfuzjologów, czy Letniej Akademii Onkologicznej. Od startu inicjatywy na łamach mediów nt. kampanii „Odpowiedź masz we krwi” ukazało się blisko 1 500 publikacji w tytułach ogólnopolskich i regionalnych. Kampania miała również swoją odsłonę w social media. Youtuberzy „Najprościej mówiąc” zainspirowani kampanią przygotowali dedykowany odcinek nt. nowotworów krwi, (materiał dostępny tutaj [5]), a twórcy kanału „Matura to bzdura” odcinek z ekspertem hematologiem nt. potencjalnych pytań maturalnych dot. chorób hematologicznych i morfologii krwi (materiał dostępny tutaj [6]). 

Więcej o kampanii oraz dotychczasowych aktywnościach na stronie: 

https://hematoonkologia.pl/odpowiedzmaszwekrwi/ [7]
 

Zgłoszony projekt powinien zawierać:

  1. Dane Uczestnika bądź Uczestników, tj. imię i nazwisko, e-mail, nazwa uczelni, kierunek studiów
  2. Tytuł Projektu
  3. Opis Projektu
  4. Planowane działania
  5. Kosztorys
  6. Harmonogram

Konkurs składa się z dwóch etapów: 

  • W I etapie z listy zgłoszonych projektów wyłonione zostaną 3 najlepsze projekty.
  • W II etapie autorzy 3 najlepszych prac przedstawią swoje propozycje w siedzibie firmy Novartis lub zdalnie.

Ważne terminy:

  • 18.08 – webinar połączony z sesją Q&A – poświęcony prezentacji kampanii: idei, celów, założeń oraz dotychczas zrealizowanych działań [8]
  • 25.08 – warsztat dla zainteresowanych studentów – prezentacja nt. firmy Novartis oraz prelekcja marketingowa Janiny Daily [9]
  • 18.08 – 25.09 – termin przesyłania prac przez uczestników konkursu
  • 28.09 – 09.10 – wyłonienie 3 najlepszych projektów przez Kapitułę Konkursu
  • 19.10 – 30.10 – prezentowanie swojej propozycji w siedzibie firmy przez autorów 3 najlepszych projektów 
  • 23.11 –  27.11 – ogłoszenie zwycięzców konkursu

 

ZGŁOŚ SWÓJ UDZIAŁ W KONKURSIE [4]

REGULAMIN KONKURSU [3]

W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu: [email protected] [10]

 

Odpowiedź masz we krwi


Source URL: https://www.novartis.pl/stories/medicine/summer-campaign-konkurs-dla-studentow

Links
[1] https://www.novartis.pl/stories/medicine/summer-campaign-konkurs-dla-studentow
[2] https://www.novartis.pl/stories/medicine
[3] https://www.novartis.pl/sites/www.novartis.pl/files/SUMMER_CAMPaign_regulamin.pdf
[4] https://bit.ly/31c9ZcR
[5] https://www.youtube.com/watch?v=Up-ppToVyLc
[6] https://www.youtube.com/watch?v=Oy_e5VheUnY&feature=youtu.be&fbclid=IwAR0L5-0ttlzJhxpRhqrYNGCYAxd9F0y18DXF2-s7YSjxkBvJOcUpM--mNVs
[7] https://hematoonkologia.pl/odpowiedzmaszwekrwi/
[8] https://drive.google.com/file/d/1-wViVK3rba1_OMw4cui_bAl9SbARoeh0/view?usp=sharing
[9] https://drive.google.com/file/d/1bEgrYi4tPcgoKJaItEp3AGM98UzOU4EB/view?usp=sharing
[10] mailto:[email protected]