• Skip to main navigation
  • Skip to main content
  • Skip to Footer
  • Polska
    • Serwisy lokalne Novartis
Novartis logo: globalna firma farmaceutyczna
  • Nasze leki
    • Portfolio produktów
    • Nasze leki od A do Z
    • Badania kliniczne
    • Obszary terapeutyczne
    • Materiały edukacyjne
  • O nas
    • Misja i wizja Novartis
    • Nasze wartości
    • Nasza strategia
    • Nasza historia
    • Nasza działalność
    • Odpowiedzialność społeczna
    • Kontakt
    • Strategia podatkowa
  • Aktualności
    • Aktualności
    • Informacje prasowe
    • Historie
  • Serwis dla lekarzy
  • Kariera
    • Oferty pracy
    • Praca w Novartis
    • Praktyki studenckie
Search
SUMMER CAMPaign at Novartis
  • TwitterTweet
  • FacebookShare
  • Podziel się
    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Email
  • Jump to Comments
Stories/Medicine

SUMMER CAMPaign - konkurs dla studentów

lipiec 21, 2020
Regulamin konkursu
Zarejestruj się już dziś!

SUMMER CAMPaign at Novartis

Jesteś osobą kreatywną? 

Interesujesz się problemami społecznymi i kampaniami edukacyjnymi?

Wystartuj w konkursie i wykreuj nową odsłonę kampanii „Odpowiedź masz we krwi”.

Zarejestruj się już dziś i do 25 września prześlij swój projekt w formie prezentacji PowerPoint (pptx), PDF lub innej, wraz z kosztorysem, harmonogramem i zgodnie z regulaminem konkursu.

Wygraj:

  • nagrodę pieniężną w wysokości 4 000 zł brutto!

  • 20 000 zł brutto na realizację Twojego pomysłu* 

  • możliwość płatnego stażu w Novartis Oncology* 

Na czym polega projekt?

Twoim zadaniem jest stworzenie koncepcji kontynuacji kampanii „Odpowiedź masz we krwi”, która obejmować będzie pomysł na szeroką akcję komunikacyjną. 

Założenia kampanii:

„Odpowiedź masz we krwi” to kampania edukacyjna poświęcona chorobom krwi i szpiku, w tym nowotworom hematologicznym. Celem inicjatywy jest upowszechnienie wiedzy nt. chorób krwi i szpiku kostnego, ich niespecyficznych objawów, przebiegu i metod leczenia. 

Partnerami Głównymi kampanii są Polskie Towarzystwo Hematologów i Transfuzjologów, Polskie Towarzystwo Onkologii i Hematologii Dziecięcej, Instytut Hematologii i Transfuzjologii oraz Stowarzyszenie Hematologia Nowej Generacji. Partnerem Społecznym kampanii jest Polska Koalicja Pacjentów Onkologicznych, Partnerami Medialnymi portal hematoonkologia.pl oraz Głos Pacjenta Onkologicznego. Patronat honorowy nad kampanią objęli konsultant krajowy w dziedzinie hematologii – prof. dr hab. n. med. Ewa Lech-Marańda, konsultant krajowy w dziedzinie medycyny pracy – lek. Paweł Wdówik, konsultant krajowy w dziedzinie geriatrii – prof. dr hab. med. Tomasz Kostka. Inicjatorem kampanii jest Novartis.

Intencją Partnerów kampanii jest poprawa wykrywalności chorób hematologicznych poprzez edukację nt. objawów i istoty wczesnej diagnostyki w powodzeniu terapii oraz upowszechnienie morfologii, jako jednego z podstawowych narzędzi diagnostycznych. U podstaw kampanii leży przekonanie, że choć choroby krwi i szpiku kostnego mają różne przyczyny i objawy, łączy je jeden wspólny mianownik – nieprawidłowości, wykrywane w morfologii krwi obwodowej.

Kampania obecna była m.in. na Kongresie Medycyny Rodzinnej, Zjeździe Polskiego Towarzystwa Hematologów i Transfuzjologów, czy Letniej Akademii Onkologicznej. Od startu inicjatywy na łamach mediów nt. kampanii „Odpowiedź masz we krwi” ukazało się blisko 1 500 publikacji w tytułach ogólnopolskich i regionalnych. Kampania miała również swoją odsłonę w social media. Youtuberzy „Najprościej mówiąc” zainspirowani kampanią przygotowali dedykowany odcinek nt. nowotworów krwi, (materiał dostępny tutaj), a twórcy kanału „Matura to bzdura” odcinek z ekspertem hematologiem nt. potencjalnych pytań maturalnych dot. chorób hematologicznych i morfologii krwi (materiał dostępny tutaj). 

Więcej o kampanii oraz dotychczasowych aktywnościach na stronie: 

https://hematoonkologia.pl/odpowiedzmaszwekrwi/
 

Zgłoszony projekt powinien zawierać:

  1. Dane Uczestnika bądź Uczestników, tj. imię i nazwisko, e-mail, nazwa uczelni, kierunek studiów
  2. Tytuł Projektu
  3. Opis Projektu
  4. Planowane działania
  5. Kosztorys
  6. Harmonogram

Konkurs składa się z dwóch etapów: 

  • W I etapie z listy zgłoszonych projektów wyłonione zostaną 3 najlepsze projekty.
  • W II etapie autorzy 3 najlepszych prac przedstawią swoje propozycje w siedzibie firmy Novartis lub zdalnie.

Ważne terminy:

  • 18.08 – webinar połączony z sesją Q&A – poświęcony prezentacji kampanii: idei, celów, założeń oraz dotychczas zrealizowanych działań
  • 25.08 – warsztat dla zainteresowanych studentów – prezentacja nt. firmy Novartis oraz prelekcja marketingowa Janiny Daily
  • 18.08 – 25.09 – termin przesyłania prac przez uczestników konkursu
  • 28.09 – 09.10 – wyłonienie 3 najlepszych projektów przez Kapitułę Konkursu
  • 19.10 – 30.10 – prezentowanie swojej propozycji w siedzibie firmy przez autorów 3 najlepszych projektów 
  • 23.11 –  27.11 – ogłoszenie zwycięzców konkursu

 

ZGŁOŚ SWÓJ UDZIAŁ W KONKURSIE

REGULAMIN KONKURSU

W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu: [email protected]

 

Odpowiedź masz we krwi

    • TwitterTweet
    • FacebookShare
    • Podziel się
      • Twitter
      • Facebook
      • LinkedIn
      • Email
    • Jump to Comments
  • Drukuj

Novartis Stories

Pokaż wszystko

Medicine

11.Polsko-Szwajcarskie Forum Dialogu: wspieranie badań i rozwoju poprzez partnerstwo świata nauki i biznesu

Contains Video
Medicine

Świętujemy 25 lat innowacji

Portal dla lekarzy
Medicine

Serwis dla lekarzy od firmy Novartis

You are here

  1. Strona główna ›
  2. Medicine

Novartis Poland

  • Nasze leki
  • O nas
  • Aktualności
  • Kariera
  • Serwis dla lekarzy
  • Kontakt
  • Novartis na świecie

Obserwuj nas na

  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Instagram
  • Email
  • Serwisy lokalne Novartis
© 2023 Novartis AG

Serwis przeznaczony jest dla odbiorców z terenu Polski

  • Warunki użytkowania
  • Polityka prywatności
  • Cookie Settings