
- TwitterTweet
- FacebookShare
- Podziel się
- Jump to Comments
SUMMER CAMPaign - konkurs dla studentów
![]() |
![]() |
SUMMER CAMPaign at Novartis
Jesteś osobą kreatywną?
Interesujesz się problemami społecznymi i kampaniami edukacyjnymi?
Wystartuj w konkursie i wykreuj nową odsłonę kampanii „Odpowiedź masz we krwi”.
Zarejestruj się już dziś i do 25 września prześlij swój projekt w formie prezentacji PowerPoint (pptx), PDF lub innej, wraz z kosztorysem, harmonogramem i zgodnie z regulaminem konkursu.
Wygraj:
-
nagrodę pieniężną w wysokości 4 000 zł brutto!
-
20 000 zł brutto na realizację Twojego pomysłu*
-
możliwość płatnego stażu w Novartis Oncology*
Na czym polega projekt?
Twoim zadaniem jest stworzenie koncepcji kontynuacji kampanii „Odpowiedź masz we krwi”, która obejmować będzie pomysł na szeroką akcję komunikacyjną.
Założenia kampanii:
„Odpowiedź masz we krwi” to kampania edukacyjna poświęcona chorobom krwi i szpiku, w tym nowotworom hematologicznym. Celem inicjatywy jest upowszechnienie wiedzy nt. chorób krwi i szpiku kostnego, ich niespecyficznych objawów, przebiegu i metod leczenia.
Partnerami Głównymi kampanii są Polskie Towarzystwo Hematologów i Transfuzjologów, Polskie Towarzystwo Onkologii i Hematologii Dziecięcej, Instytut Hematologii i Transfuzjologii oraz Stowarzyszenie Hematologia Nowej Generacji. Partnerem Społecznym kampanii jest Polska Koalicja Pacjentów Onkologicznych, Partnerami Medialnymi portal hematoonkologia.pl oraz Głos Pacjenta Onkologicznego. Patronat honorowy nad kampanią objęli konsultant krajowy w dziedzinie hematologii – prof. dr hab. n. med. Ewa Lech-Marańda, konsultant krajowy w dziedzinie medycyny pracy – lek. Paweł Wdówik, konsultant krajowy w dziedzinie geriatrii – prof. dr hab. med. Tomasz Kostka. Inicjatorem kampanii jest Novartis.
Intencją Partnerów kampanii jest poprawa wykrywalności chorób hematologicznych poprzez edukację nt. objawów i istoty wczesnej diagnostyki w powodzeniu terapii oraz upowszechnienie morfologii, jako jednego z podstawowych narzędzi diagnostycznych. U podstaw kampanii leży przekonanie, że choć choroby krwi i szpiku kostnego mają różne przyczyny i objawy, łączy je jeden wspólny mianownik – nieprawidłowości, wykrywane w morfologii krwi obwodowej.
Kampania obecna była m.in. na Kongresie Medycyny Rodzinnej, Zjeździe Polskiego Towarzystwa Hematologów i Transfuzjologów, czy Letniej Akademii Onkologicznej. Od startu inicjatywy na łamach mediów nt. kampanii „Odpowiedź masz we krwi” ukazało się blisko 1 500 publikacji w tytułach ogólnopolskich i regionalnych. Kampania miała również swoją odsłonę w social media. Youtuberzy „Najprościej mówiąc” zainspirowani kampanią przygotowali dedykowany odcinek nt. nowotworów krwi, (materiał dostępny tutaj), a twórcy kanału „Matura to bzdura” odcinek z ekspertem hematologiem nt. potencjalnych pytań maturalnych dot. chorób hematologicznych i morfologii krwi (materiał dostępny tutaj).
Więcej o kampanii oraz dotychczasowych aktywnościach na stronie:
https://hematoonkologia.pl/odpowiedzmaszwekrwi/
Zgłoszony projekt powinien zawierać:
- Dane Uczestnika bądź Uczestników, tj. imię i nazwisko, e-mail, nazwa uczelni, kierunek studiów
- Tytuł Projektu
- Opis Projektu
- Planowane działania
- Kosztorys
- Harmonogram
Konkurs składa się z dwóch etapów:
- W I etapie z listy zgłoszonych projektów wyłonione zostaną 3 najlepsze projekty.
- W II etapie autorzy 3 najlepszych prac przedstawią swoje propozycje w siedzibie firmy Novartis lub zdalnie.
Ważne terminy:
- 18.08 – webinar połączony z sesją Q&A – poświęcony prezentacji kampanii: idei, celów, założeń oraz dotychczas zrealizowanych działań
- 25.08 – warsztat dla zainteresowanych studentów – prezentacja nt. firmy Novartis oraz prelekcja marketingowa Janiny Daily
- 18.08 – 25.09 – termin przesyłania prac przez uczestników konkursu
- 28.09 – 09.10 – wyłonienie 3 najlepszych projektów przez Kapitułę Konkursu
- 19.10 – 30.10 – prezentowanie swojej propozycji w siedzibie firmy przez autorów 3 najlepszych projektów
- 23.11 – 27.11 – ogłoszenie zwycięzców konkursu
W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu: [email protected]
